مبارزه با ترس از غذا با حقایق کشاورزی
مبارزه با ترس از غذا با حقایق کشاورزی

در حدود 10 هزار سال اول بشریت ، کشاورزی دارای یک شغل بود: تغذیه مردم. جک بوبو ، مدیر ارشد اجرایی Futurity ، شرکتی که روندهای نوظهور مواد غذایی را مطالعه می کند ، گفت ، امروز ، در عصر جدید “تولید قابل توجه” ، کار کشاورزی کمی پیچیده تر است: تهیه غذای بهتر ، در مقایسه با بیشتر.

جک بوبو
جک بوبو

Bobo در طی کنفرانس Apple Crop Outlook & Marketing انجمن اتحادیه اپل ایالات متحده سخنرانی کرد که تقریباً در ماه آگوست برگزار شد.

نسل های قبلی آمریکایی ها می خواستند تا آنجا که ممکن است مواد غذایی را با ارزان ترین قیمت خریداری کنند. اما امروزه بسیاری از مصرف کنندگان تمایل دارند که خرید مواد غذایی افزودنی برای ارزشهای آنها باشد. بوبو گفت ، آنها می گویند که آنها می خواهند بدانند که غذای آنها از کجا آمده و چگونه تهیه شده است.

وی گفت: “مصرف كنندگان امروز هرگز به چگونگی تولید غذای خود اهمیت بیشتری نداده اند و كمتر از آن آگاهی داشته اند.”

این وضعیت منجر به قطع ارتباط بین کشاورزی مدرن و مصرف کنندگان مدرن شده است – قطع ارتباط با عواقب منفی برای تولید کنندگان. حتی اگر غذای آنها هرگز ایمن نبوده است ، مصرف کنندگان معتقدند که این غذا به اندازه گذشته خطرناک و ناسالم است. علاوه بر نگرانی آنها در مورد مواردی مانند آفت کش ها و مواد شیمیایی ، آنها اکنون چیز جدیدی برای نگرانی دارند: همه گیر ویروس کرونا.

Bobo گفت که تأثیر ویروس کرونا تا دهه های آینده احساس خواهد شد ، و مانند بحران های گذشته ، دیگر به گذشته پیش نخواهد رفت. بنابراین ، حالت عادی جدید چگونه خواهد بود؟ چگونه مردم در دنیای پس از ویروس کرونا زندگی می کنند ، کار می کنند ، غذا می خورند و بازی می کنند؟ تصویر کردنش سخت است.

گرچه همه گیری از بسیاری جهات بی سابقه است ، اما بحران های گذشته نشان داد که مردم و مشاغل چگونه با این سطح عدم اطمینان برخورد می کنند: آنها محتاط تر می شوند. آنها کمتر کالاهای سطح بالا را خریداری می کنند اما محصولات بیشتری را احساس راحتی و امنیت در آنها می کنند. بوبو گفت ، این به طور کلی منجر به کاهش رشد اقتصادی می شود ، اما می تواند به سود تولید کنندگان “مواد غذایی بزرگ” از جمله صنعت سیب باشد.

امروزه کشاورزان با استفاده از زمین و آب کمتری نسبت به اقلام قبلی خود مواد غذایی پرورش می دهند ، اما مصرف کنندگان آمریکایی درباره منفی های تولید مواد غذایی مدرن ، از جمله چاقی و آسیب های زیست محیطی ، اطلاعات بیشتری می شنوند. وی گفت: به لطف رسانه های اجتماعی ، این ایده های منفی با سرعتی بالاتر از آنچه سازمان ها می توانند واکنش نشان دهند ، منتقل می شود.

برای پاسخگویی به چالش تغذیه جمعیت در حال رشد ، گرسنه تا حد ممکن کارآمد و پایدار ، نوآوری بسیار مهم است. با این حال ، انسان ها رابطه پیچیده ای با نوآوری دارند.

بوبو گفت: “مردم نوآوری را دوست دارند ، اما تقریباً به همان اندازه كه تغییر را تحقیر كنند.” “هیچ جایی وجود ندارد که مردم بیش از غذایی که می خورند تغییر کنند.”

بنابراین ، چگونه می توانید بدون ترساندن آنها ، اطلاعات مورد نیاز مصرف کنندگان را در اختیار آنها قرار دهید؟ برای یک چیز ، کشاورزان و سایر افراد در صنعت باید قصه گویان بهتری باشند. مصرف کنندگان از جذب اطلاعات جدید کاملاً خوشحال هستند ، اما شما نمی توانید فقط با استدلال های علمی “مردم را کتک بزنید”. بوبو گفت ، شما باید آنها را با جلب اعتماد آنها ، تعامل با آنها و گوش دادن به آنچه برایشان مهم است ، به سمت دانش سوق دهید.

وی گفت: “دیگر به مردم نگویید که چه کاری انجام می دهید و به آنها بگویید چرا این کار را می کنی؟” •

توسط مت میلکوویچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

My Cart (0 items)

No products in the cart.