جاذبه های Agrotourist برای جمعیت همه گیر سازگار می شوند
جاذبه های Agrotourist برای جمعیت همه گیر سازگار می شوند

نمای هوایی از محل باغ های فرگوسن در Eau Claire ، ویسکانسین.  خانواده فرگوسن بازار مزرعه دیگری را در گالزویل ، ویسکانسین و یک فروشگاه خرده فروشی در دریاچه سیتی ، مینه سوتا را اداره می کنند.  بازارهای مزرعه در پاییز سال 2020 شلوغ تر از همیشه بود. (با احترام از اندی فرگوسن / باغ های فرگوسن)
نمای هوایی از محل باغ های فرگوسن در Eau Claire ، ویسکانسین. خانواده فرگوسن بازار مزرعه دیگری را در گالزویل ، ویسکانسین و یک فروشگاه خرده فروشی در دریاچه سیتی ، مینه سوتا را اداره می کنند. بازارهای مزرعه در پاییز 2020 شلوغ تر از همیشه بود. (با مجوز از اندی فرگوسن / باغ های فرگوسن)

هنگامی که قفل شدن مربوط به COVID-19 در بهار گذشته آغاز شد ، بازار مزرعه و عملیات U-pick مجاز به باز ماندن بود. اما بهار به طور کلی یک زمان آهسته از سال برای گردشگری کشاورزی است و صاحبان آن با عدم اطمینان به دنبال فصل های شلوغ تابستان و پاییز هستند. آیا آنها مجاز به باز ماندن هستند؟ آیا مشتری ها در حضور در نمایشگاه احساس امنیت می کنند؟

با رسیدن پاییز ، پاسخ ها کاملاً واضح تر بودند: بله ، آنها می توانستند باز بمانند. بله ، مشتریان در این نمایشگاه حاضر شدند – اغلب به تعداد رکوردشکن.

سوزی اسپهر ، مدیر اجرایی انجمن بین المللی کشاورزی و گردشگری NAFDMA ، گفت: “به طور کلی ، فصل های پاییز بسیار شلوغ بوده اند.” “مردم تشنه فرصتی برای یک فعالیت در فضای باز بودند که می تواند با خیال راحت و در محیطی انجام شود که بتوانند خود را جا بیندازند.”

حتی مزارعي كه به دليل ايمني تعداد مشتريان خود را محدود كردند ، از نظر مالي سال هاي خوبي را پشت سر گذاشتند ، زيرا مشتريان به طور متوسط ​​بيشتر از سال هاي گذشته هزينه مي كردند. Spahr گفت ، برای بسیاری از مزارع ، این فروش اضافی احتمالاً برای كارگران اضافی كه باید استخدام شوند و تمیز كردن اضافی كه باید انجام شود ، جبران می شود.

هنگامی که همه گیری در مارس گذشته رخ داد ، خانواده فرگوسن در میان جلسات برنامه ریزی سالانه خود برای فصل پاییز بعدی بودند. اندی فرگوسن ، مدیر بخش خرده فروشی کسب و کار ، گفت: فعالیت های گردشگری آنها در غرب ویسکانسین فقط در پاییز باز می شود.

خانواده تصمیمی برای تصمیم گیری داشتند: با گسترش برنامه ریزی شده پیش بروید یا یک سال مکث کنید و ببینید که چگونه همه گیری ظاهر می شود.

فرگوسن گفت: “در ماههای برنامه ریزی بهار ، ما حتی مطمئن نبودیم كه در پاییز اجازه باز شدن داشته باشیم.”

فرگوسن گفت ، آنها تصمیم گرفتند که به جلو حرکت کنند و مسیر رشد طولانی مدت خود را ادامه دهند. هر چه به سقوط نزدیکتر می شدند ، مدام از مشتری می شنیدند که آیا باز هستند؟ کار به جایی رسید که آنها “تقریباً احساس وظیفه کردند که به روشی ایمن باز شوند”.

یکی از کارمندان Ferguson's Orchards در حال پاک کردن جاذبه ای در محل Eau Claire است.  فرگوسن ها در سال 2020 خدمه بهداشتی ویژه ای ایجاد کردند و آنها را در جلیقه های روشن قرار دادند تا به وضوح در معرض دید مشتریان قرار گیرند.  (با مجوز از اندی فرگوسن / باغ های فرگوسن)
یکی از کارمندان Ferguson’s Orchards در حال پاک کردن جاذبه ای در محل Eau Claire است. فرگوسن ها در سال 2020 خدمه بهداشتی ویژه ای ایجاد کردند و آنها را در جلیقه های روشن قرار دادند تا به وضوح در معرض دید مشتریان قرار گیرند. (با مجوز از اندی فرگوسن / باغ های فرگوسن)

وقتی پاییز فرا رسید ، حدود 125000 مشتری حاضر شدند – حتی بیشتر از حد معمول. وی گفت ، بسیاری از بازدیدکنندگان اضافی در روزهای هفته حضور داشتند ، این امر باعث کنترل بار بیشتر می شود.

فرگوسن ها برای آماده شدن برای یک فصل غیر معمول کارمندان اضافی استخدام کردند. آنها گروه های ضدعفونی کننده ایجاد کردند ، که جلیقه های روشن به تن داشتند و به طور مداوم در زمین ها حرکت می کردند و تمرکز خود را روی تمیز کردن سطوح با لمس بالا می گذاشتند. آنها مناطق کمک به پذیرش در فضای باز را برای کمک به گسترش مردم اضافه کردند. همه کارمندان موظف بودند ماسک بزنند و مشتریان مجبور بودند در داخل خانه و برای برخی از جاذبه های بیرون از خانه ماسک بزنند.

فرگوسن گفت: “من هرگز فکر نمی کردم که بخواهم تقسیم کننده های پلکسی گلاس را روی یک واگن یونجه نصب کنم ، اما این یکی از کارهایی است که ما برای فراتر از آن انجام دادیم.”

او گفت ، البته تمام اقدامات جدید هزینه بیشتری دارد ، اما خریدهای اضافی که توسط مشتریان انجام شده جبران می کند.

در Bowman Orchards ، یک مزرعه U-pick در نزدیکی آلبانی ، نیویورک ، جمعیت پاییز به طور قابل توجهی افزایش یافت. آخر هفته ها مثل همیشه شلوغ بود ، اما حضور در هفته هم زیاد بود. کوین بومن ، صاحب این تجارت با همسرش ، مارتا ، گفت: فروش احتمالاً 40 درصد بیشتر از حد معمول بود.

از زمانی که Bowman Orchards بیش از 40 سال پیش افتتاح شده است ، با پوند از مشتریان میوه U-pick شارژ می گیرد. بومن ها می خواستند برای مدتی از آن روش پرداخت دور شوند و همه گیر فرصتی به آنها داد. اکنون ، آنها به جای اینکه میوه های U-pick را بعد از چیدن توزین کنند ، باعث می شوند که مشتری برای یک ظرف با اندازه استاندارد پیش پرداخت کند. بومن گفت ، آنها احتمالاً به روش پرداخت جدیدی كه بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است ، پایبند خواهند بود.

وی گفت: “مردم این واقعیت را دوست داشتند که قبل از خرج کردنشان می دانستند چه مقدار هزینه می کنند.”

آنها همچنین تعداد افراد موجود در حیریدهای اسب کشیده را محدود و پس از هر بار دویدن واگن ها را تمیز کردند. و مشتریان پذیرای نیازهای ماسک پوشیدن بودند.

بومن گفت: “مشتریان از مشتریان دیگر پلیس استفاده می کردند ، بنابراین ما مجبور نبودیم که کار زیادی انجام دهیم.”

مانند سایر بازاریان مزرعه ، کالوین بیسلی در سال 2020 در “سرزمین ثبت نشده” بود. صاحب Beasley’s Orchard ، واقع در حدود 30 دقیقه غرب ایندیاناپولیس ، ایندیانا.

وی گفت همه گیری – با وجود جمعیت زیاد ، نگرانی های ایمنی و عقاید سیاسی در مورد مواردی مانند استفاده از ماسک – این امکان را دارد که “کابوس خدمات مشتری” باشد. اما اگرچه فصل پاییز بسیار شلوغ بود ، اما در نهایت “نوری در انتهای تونل” برای مشتریانی بود که ماهها با آنها همکاری داشتند.

کارمندان Beasley's Orchard ، یک بازار مزرعه در نزدیکی ایندیاناپولیس ، ایندیانا ، پاییز سال گذشته ماسک زدند ، این تنها یکی از تغییرات زیادی است که در طی شیوع ویروس کرونا در بازارهای مزرعه اعمال شده است.  (با مجوز از Calvin Beasley / Beasley's Orchard)
کارمندان Beasley’s Orchard ، یک بازار مزرعه در نزدیکی ایندیاناپولیس ، ایندیانا ، پاییز سال گذشته ماسک زدند ، این فقط یکی از تغییرات زیادی است که در طی شیوع ویروس کرونا در بازارهای مزرعه اعمال شده است. (با مجوز از Calvin Beasley / Beasley’s Orchard)

بیسلی گفت: “هیچ چیز دیگری برای انجام وجود نداشت.” “باغ سیب و تکه کدو تنبل از نظر عادی به مردم شباهت دارد.”

بیشتر فعالیت های او در فضای باز فضایی را برای گسترش مردم فراهم می کرد ، اما چند “نقطه دردسر” وجود داشت ، از جمله محبوب ترین جاذبه ، حیرید به کدو تنبل. وی گفت: آنها تصمیم گرفتند که از مأموران سوار شدن ماسک استفاده کنند.

به عنوان یک عارضه دیگر ، او مجبور شد تمام ردیف های سیب U-pick خود را در پاییز ببندد ، زیرا یخ زدگی بهار بیشتر محصول او را از بین برد. این امر منجر به ایجاد خطوط طولانی تر و ازدحام جمعیت در قسمت های دیگر محوطه شد.

Beasley's Orchard برای تسهیل خطوط طولانی تر از حد معمول برای محبوب ترین جاذبه خود ، یعنی حیرید به لکه کدو تنبل ، یک جوراب شلواری ساخت.  تابلو فرش به خوبی کار کرد و آنها قصد دارند آن را به یک ویژگی دائمی تبدیل کنند.  (با مجوز از Calvin Beasley / Beasley's Orchard)
Beasley’s Orchard برای تسهیل خطوط طولانی تر از حد معمول برای محبوب ترین جاذبه خود ، یعنی حیرید به لکه کدو تنبل ، یک جوراب شلواری ساخت. تابلو فرش به خوبی کار کرد و آنها قصد دارند آن را به یک ویژگی دائمی تبدیل کنند. (با مجوز از Calvin Beasley / Beasley’s Orchard)

در باغ کوهستان کارتر در شارلوتسویل ، ویرجینیا ، مالکان تصمیم گرفتند از طریق سیستم فروش بلیط ، تعداد جمعیت سقوط را کنترل کنند. به همین دلیل ، سینتیا شیلیز ، مالک مشترک آن ، گفت: آنها جمعیت کمتری نسبت به حالت عادی داشتند – اما از نظر درآمد ، آنها بهترین سال خود را داشتند.

برای جبران تعداد محدودی از افراد مجاز در محوطه ، آنها خدمات رانندگی را در قسمت دیگری از باغ اضافه كردند. رانندگان می توانند سیب ، سیدر ، کدو تنبل و سایر وسایل را از یک انبار بردارند (یا وسایل را برای خود به همراه ببرند) ، و سپس با یک رانندگی منظره در اطراف کوه کارتر حرکت کنند.

چیلس گفت: “این گزینه عالی برای افرادی بود که قادر به تهیه بلیط نبودند و یا می خواستند در اتومبیل خود بمانند.”

با توجه به کشمکش رستوران ها و مکان های گردشگری در طی همه گیر شدن ، شیلی سپاسگزار بود که همه چیز در بازار او در پاییز سال 2020 به همین راحتی پیش رفت. او همچنین از پایان کار خوشحال بود.

وی گفت: “من احساس خوشبختی می کنم.” “اما این یک مسئله سخت بود.”

توسط مت میلکوویچ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

My Cart (0 items)

No products in the cart.

Cart
Your cart is currently empty.